Mekkora a magyar városok vásárlóereje?

Mekkora a magyar városok vásárlóereje? Mekkora különbségek vannak egy településen belül? Mi befolyásolja a vásárlóerő mértékét?
Ezek és az ehhez hasonló – üzleti célú – kérdések megválaszolásában segít a 100×100 utca szintű vásárlóerő adatbázis és elemzési alaptérkép.
Böngéssze szabadon a vásárlóerő adatbázis térképes bemutató felületét. (Kattintson a képre)
Mi befolyásolhatja a vásárlóerő mértékét?
Az utca szintű vásárlóerő adatbázis célja, hogy minél több olyan szempontot figyelembe vegyen, mely hatással lehet a helyi vásárlóerő nagyságára, ilyenek:
- lakónépesség nagysága és korösszetétele (fiatalok és idősek aránya)
- lakónépesség jövedelmi viszonyai,
- lakónépesség végzettsége,
- lakókörnyezet jellemzői, a beépítés jellege
- napközbeni népesség nagysága – mennyien járnak egy területen az ott lakókon kívül?
Egy mutató kiválasztásához kattintson a "Visible layers" választóablakra.
Budapest népsűrűség térképe – 2016
Mire használható az adatbázis?
Az utca szintű vásárlóerő adatbázis számos – üzleti célú – döntés-előkészítési és döntéshozatali folyamatban hatékonyan használható a településen belüli területi különbségek vizsgálatához:
- vonzáskörzet lehatárolás – autós, gyalogos elérés alapján,
- lefedettség vizsgálat – szórólap körzet, szolgáltatáselérés, stb.
- konkurenciaelemzés, penetrációszámítás – POI sűrűség és átfedés alapján,
- célközönség elérés vizsgálat – korcsoportos népesség, napközbeni népesség nagyság alapján az elérési területen
- stb…
Településválasztáshoz a keresőmezőbe gépelje be egy település nevét!
Adatbázis használat, elérhető települések
Az utca szintű vásárlóerő adatbázis megvásárolható Budapestre, a megyeszékhelyekre, a 20 ezer főnél népesebb magyar településekre, valamint Budapest agglomerációjába tartozó valamennyi településre.

Az adatbázis elemzési alapegysége egy 100×100 méteres rácsháló, mely lehetővé teszi bármilyen – címhez rendelt, vagy koordinátával rendelkező – adat egységes elemzését, térképi megjelenítését az adatösszesítés lehetőségével.
A lehetőségekről kérdezze munkatársainkat »







