Main menu

Szórólap terjesztési területek lehatárolása

Hol élnek a potenciális vásárlóink? Hol érdemes a szórólapozás célterületeit lehatárolnunk? Mikor jut el a megfelelő célközönséghez a reklámújságom?

Ezek mind olyan kérdések, melyek sokszor felmerülnek a marketingtevékenység során. Az üzleti térinformatika lehetőségei sok esetben megoldást nyújthatnak ezekre a kérdésekre.



Témához kapcsolódó bejegyzések »


A potenciális vásárlók demográfiai, jövedelmi, lakóhelyi sajátosságainak ismerete nagy mértékben segítheti a célterületek lehatárolását, akár nagyobb térségben akár egy városon belül. A jellemzőket leíró adatok lehetnek:

  • a korcsoportok aránya (gyermek és időseltartottság),
  • az elérhető népesség aránya (népsűrűség),
  • a vásárlóerő mértéke (jövedelem és fogyasztási szokások),

Tudjon meg többet vásárlóerő adatbázisainkról! »

A potenciális vásárlók jellemzői mellett meghatározók az értékesítést befolyásoló egyéb tényezők, ilyenek:

  • a legközelebbi értékesítési hely elérhetősége (vonzáskörzet),
  • a konkurens értékesítési helyek elhelyezkedése (konkurenciaelemzés),
  • a forgalmat befolyásoló tényezők (POI-k elhelyezkedése),
  • az értékesítési hely forgalma

Mindezek területi összefüggéseinek elemzését teszi lehetővé az üzleti térinformatika. A jól felépített üzleti térinformatikai adatbázisok, új dimenziót adhatnak a  marketing-hatékonysági elemzésekhez.

Tudjon meg többet adatbázisainkról! »

Ha ön ismeri ügyfelei címeit, a 100×100 béta utca szintű vásárlóerő adatbázissal könnyen meghatározhatja lakókörnyezetük jellemzőit.

Tudjon meg többet a címadatok és a 100×100 adatbázis összerendelhetőségéről! »

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin

Letölthető anyagok

Kapcsolat


GeoX Kft.
1035 Budapest
Kerék utca 80.
Tel.: +36 1 439 0055
Fax.: +36 1 700 2085