Szórólap terjesztési területek lehatárolása

Hol élnek a potenciális vásárlóink? Hol érdemes a szórólapozás célterületeit lehatárolnunk? Mikor jut el a megfelelő célközönséghez a reklámújságom?
Ezek mind olyan kérdések, melyek sokszor felmerülnek a marketingtevékenység során. Az üzleti térinformatika lehetőségei sok esetben megoldást nyújthatnak ezekre a kérdésekre.
- Zala megye népessége és a gyógyszertárak megoszlása
- Zalaegerszeg – népsűrűség és gyógyszertárárak térbeli megoszlása
- Terjesztési területek és a népsűrűség összefüggése
Témához kapcsolódó bejegyzések »
A potenciális vásárlók demográfiai, jövedelmi, lakóhelyi sajátosságainak ismerete nagy mértékben segítheti a célterületek lehatárolását, akár nagyobb térségben akár egy városon belül. A jellemzőket leíró adatok lehetnek:
- a korcsoportok aránya (gyermek és időseltartottság),
- az elérhető népesség aránya (népsűrűség),
- a vásárlóerő mértéke (jövedelem és fogyasztási szokások),
Tudjon meg többet vásárlóerő adatbázisainkról! »
A potenciális vásárlók jellemzői mellett meghatározók az értékesítést befolyásoló egyéb tényezők, ilyenek:
- a legközelebbi értékesítési hely elérhetősége (vonzáskörzet),
- a konkurens értékesítési helyek elhelyezkedése (konkurenciaelemzés),
- a forgalmat befolyásoló tényezők (POI-k elhelyezkedése),
- az értékesítési hely forgalma
Mindezek területi összefüggéseinek elemzését teszi lehetővé az üzleti térinformatika. A jól felépített üzleti térinformatikai adatbázisok, új dimenziót adhatnak a marketing-hatékonysági elemzésekhez.
Tudjon meg többet adatbázisainkról! »
Ha ön ismeri ügyfelei címeit, a 100×100 béta utca szintű vásárlóerő adatbázissal könnyen meghatározhatja lakókörnyezetük jellemzőit.
Tudjon meg többet a címadatok és a 100×100 adatbázis összerendelhetőségéről! »







